۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین کلاس زبان آنلاین

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید اما فرصت کافی برای رفتن به کلاس را ندارید بهترین کار شرکت در کلاس زبان آنلاین است . سایت های متعددی در این زمینه در حال فعالیت هستند اما باید به این نکته توجه داشت که چه معیارهایی برای انتخاب اساتید جهت تدریس در این سایت ها ارزیابی می شود. 

با توجه به بررسی های انجام شده سایت لینگو تاک در انتخاب اساتید تمام نیازهای دانشجویان را در نظر گرفته و با توجه به استانداردهای آموزشی و توجه به تجربه و دانش اساتید آنها را گزینش می کنند. 

 

۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

چرا باید در ترکیه جراحی بینی خود را انجام دهید؟

جراحی زیبایی بینی یا به طور معمول تحت عنوان جراحی بینی شناخته می شود ، نه تنها به دلایل زیبایی انجام می شود بلکه مشکلات تنفسی را بهبود می بخشد و مشکلاتی را که ممکن است پس از یک حادثه برطرف شود رفع می کند. هدف از زیبایی بینی اصلاح فرم بینی با توجه به فرم صورت و ویژگی های ساختاری بیمار به مناسب ترین روش بدون آسیب رساندن به عملکردهای بینی است. به همین دلیل ، مرحله مشاوره نقش مهمی را ایفا می کند ، زیرا این عمل نیاز به یک مطالعه کامل برای هر دو قسمت بینایی و عملکردی برای یک ظاهر طبیعی دارد.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۹ ، ۲۱:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ق.ظ Sa Jd
نحوه تهیه شکلات شیر

نحوه تهیه شکلات شیر

روغن نارگیل / کوتاه شدن سبزیجات را در قابلمه روی حرارت متوسط ​​تا زیاد ذوب کنید.شکر را اضافه کرده و به آرامی هم بزنید.کاکائو و شیرخشک را اضافه کرده و مواد را در حالی که هم می زنید تا کنید.عصاره وانیل یا شکلات را اضافه کنید تا به شکلات شکلات ضربه ای وارد شود.همه چیز را مخلوط کنید تا یک قوام صاف و ابریشمی حاصل شود.مخلوط شکلات را در قالب های سیلیکون بریزید. اگر هیچ موردی ندارید ، می توانید از سینی یخ استفاده کنید.قالب را تکان داده و ضربه بزنید تا حباب های هوا از بین بروند.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

خواص شیر و ارزش غذایی آن

فواید شیر برای سلامتی

شیر یکی از مقوی ترین مواد غذایی است که می توانید پیدا کنید. به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است و به نظر می رسد چندین فواید مهم برای سلامتی دارد. به ویژه ، شیر گاو ممکن است بر استخوان ها و فشار خون شما تأثیر مثبت بگذارد.

ادامه مطلب...
۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

3 ویژگی موز که از آنها اطلاع نداشتید

موز به طور مشهور برخی از میوه های سالم هستند ، اما چقدر از خواص آن می دانید؟

لیست دستور العمل های تهیه غذاهای خوشمزه با استفاده از موز بسیار طولانی است و فقط به ذکر چند کاربردی که می توانید از این میوه استفاده کنید ، می توانید آن را با بستنی سرو کنید ، میلک شیک درست کنید یا به راحتی با گرانولا یا غلات خود را به عنوان صبحانه در شرق آن قرار دهید.

اگر می خواهید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در اینجا لیستی از 5 خاصیت موز وجود دارد که احتمالاً از آنها آگاهی نداشته اید

ادامه مطلب...
۱۹ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

بهترین زمان سفر به ترکیه

ترکیه می تواند تابستانهای بسیار گرم و زمستانهای بسیار سرد را تجربه کند که از ویژگی های مشترک برف است. بهار و پاییز ، به ترتیب از آوریل تا مه و از سپتامبر تا نوامبر ، زمان های مناسبی برای بازدید از استانبول و مناطق داخلی است که دما قابل تحمل تر و آسمان پاک است. موقعیت استانبول در کنار دریا به این معنی است که ممکن است در بعضی مواقع ، به ویژه در زمستان ، کاملاً باد باشد.

ادامه مطلب...
۱۴ آذر ۹۹ ، ۲۱:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ Sa Jd
دستور تهیه شیر موز کره ای

دستور تهیه شیر موز کره ای

در مورد شیر محبوب موز کره ای اطلاعات کسب کنید و آن را در خانه دنبال کنید و دستورالعمل آسان شیر موز من را تهیه کنید!

وقتی کودک بودم ، در مورد شیر موز آجیل می کردم. من قطعاً یکی از آن بچه ها بودم که "شیر سفید" معمولی را دوست نداشتم. اما من می توانم هر شیر طعم دار ، به ویژه شیر موز ، را بدون وقفه بنوشم.

من خیلی عطر و طعم را دوست داشتم. ببینید ، موز از کودکی یک غذای لوکس بود. (همینطور شیر بود!)

ادامه مطلب...
۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd