۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

با سه پاک کننده محبوب این روزها آشنا شوید!

تونر و میسلار واتر هر دو جزئی از مراحل روزانه پاکسازی و مراقبت از پوست هستند. برای این که یک پوست فوق العاده داشته باشید، باید به پوست تان برسید و از محصولات مراقبت از پوست و پاک کننده های مناسب استفاده کنید. این مراقبت روزانه به این معنا است که شما هر روز باید با محصولات مناسب، صورتتان را بشویید و سپس آبرسانی کنید. در این مقاله به نقد و بررسی سه تا از بهترین محصولات در این زمینه پرداخته ایم، تا شما خرید هوشمندانه و راحت تری را تجربه کنید. با این سه پاک کننده پر طرفدار بیشتر آشنا شوید:

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ Sa Jd
عادت های آرایشی نادرست که پول شما را هدر می دهد

عادت های آرایشی نادرست که پول شما را هدر می دهد

اگر شما هم از خرید ریمل میس و مستر زود به زود خسته شدین شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از عادت هایی که در زمان آرایش چشم داریم، صحیح نیستند و از همان ابتدا به اشتباه یاد گرفته ایم. این اشتباهات می توانند منجر به هدر رفتن لوازم آرایشی و کاستن از زیبایی ما شوند. در ادامه به بررسی این عادت های ساده اما نادرست می پردازیم.

یک بار فرو بردن فرچه درون ریمل کافی است.

زمانی که می خواهید از ریمل استفاده کنید نیازی نیست چندین بار ریمل را درون ظرف آن فرو ببرید. این کار باعث نمی شود که میزان بیشتری ریمل روی فرچه آن قرار گیرد بلکه فقط باعث ورود بیشتر هوا به داخل ریمل شده و در نهایت ریمل هایتان به سرعت خشک می شوند. پس دفعه بعدی که خواستید ریمل بزنید فقط فرچه را از داخل آن خارج کنید و روی مژه های خود بکشید.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۱ ب.ظ Sa Jd
دو محصول مهم در سلامت مو، شامپو و رنگ مو

دو محصول مهم در سلامت مو، شامپو و رنگ مو

شامپو و رنگ مو دو محصول مهمی‌اند که در سلامت مو نقش تعیین کننده‌ای بازی می‌کنند. در این مقاله نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا تمام نکاتی که در خرید شامپو میس و مستر و رنگ مو مناسب را شرح دهیم.  

ادامه مطلب...
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۴ ب.ظ Sa Jd
خرید رنگ مو متناسب با رنگ پوست و چشم

خرید رنگ مو متناسب با رنگ پوست و چشم

رنگ موها تاثیر بسیاری در زیبایی هرچه بیشتر افراد می گذارد. انتخاب رنگ مو کاملا سلیقه ای است و می توان هر زمان با خرید رنگ مو دلخواه یا مراجعه به آرایشگاه آن ها را عوض کرد اما اگر رنگ مو را با توجه به سلیقه، رنگ پوست و سایر اجزای صورت انتخاب کنید، سریع تر به رنگ موی دلخواه می رسید و از نتیجه رضایت بیشتری خواهید داشت. در ادامه بررسی می کنیم که خرید رنگ مو میس و مستر مناسب هر فرد باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

ادامه مطلب...
۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۵:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ق.ظ Sa Jd
راهنمای خرید گوشی هوشمند شیائومی

راهنمای خرید گوشی هوشمند شیائومی

گوشی هوشمند سهم بسزایی در زندگی انسان ها داشته و اگر یک گشت در خیابان ها داشته باشید مشاهده خواهید کرد که بیش از 80 درصد مردم از گوشی هوشمند استفاده می کنند. قیمت برخی از گوشی ها بسیار بالا بوده و برخی قیمت پایین تری دارند. شیائومی ارائه کننده گوشی های با کیفیت بالا و قیمت پایین می باشد که می توانید بهترین محصولات را با برند این شرکت خریداری کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ق.ظ Sa Jd
چرا تلویزیون و کولرگازی شیائومی؟

چرا تلویزیون و کولرگازی شیائومی؟

شیائومی به عنوان یکی از برند های معتبر ارائه دهنده محصولات الکترونیکی شناخته می شود. این شرکت انواع اقسام کولرگازی و تلویزیون شیائومی را روانه بازار نموده و روز به روز در حال پیشرفت می باشد. قبل از خرید باید حتما به موارد مختلفی دقت داشته باشید تا بتوانید محصولی اصل با کیفیت بالا خریداری نمایید.

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd