روغن نارگیل / کوتاه شدن سبزیجات را در قابلمه روی حرارت متوسط ​​تا زیاد ذوب کنید.شکر را اضافه کرده و به آرامی هم بزنید.کاکائو و شیرخشک را اضافه کرده و مواد را در حالی که هم می زنید تا کنید.عصاره وانیل یا شکلات را اضافه کنید تا به شکلات شکلات ضربه ای وارد شود.همه چیز را مخلوط کنید تا یک قوام صاف و ابریشمی حاصل شود.مخلوط شکلات را در قالب های سیلیکون بریزید. اگر هیچ موردی ندارید ، می توانید از سینی یخ استفاده کنید.قالب را تکان داده و ضربه بزنید تا حباب های هوا از بین بروند.
شکلات را به مدت 2 ساعت یا تا زمانی که شکلات کاملاً جا بیفتد در یخچال قرار دهید.شکلات خانگی به طور معمول 3-4 ماه دوام می آورد ، اما همه ما می دانیم که در کمتر از یک هفته تمام می شود! حتی اگر شکلات خانگی ماندگاری کمتری داشته باشد ، اما به شرطی که آن را به صورت دسته های کوچک درست کنید ، هیچ ماده ای را هدر نمی دهید و جایگزین بسیار سالم تری برای شکلات های کارخانه ای خواهید خورد. بهترین قسمت این است که شما می توانید طعم های مختلف را تجربه کنید و نسخه شخصی خود را از این غذای خوشمزه ایجاد کنید. پس از تسلط بر شکلات شیری ، می توانید انواع دیگر آن را به راحتی تهیه کنید.

شکلات سفید شکلات نیست. بله ، این دروغ است که به همه ما ناخواسته گفته شده است زیرا شکلات باید از دانه های کاکائو گرفته شود در حالی که شکلات سفید فقط از مواد جامد شیر تهیه می شود!
آنها در حین فیلمبرداری "ویلی وونکا و کارخانه شکلات سازی" از شکلات واقعی رودخانه ای درست کردند. این ماده از شکلات ، خامه و 150000 گالن آب تهیه شده است.
تورنتون ها بزرگترین شکلات تخته ای جهان را به وزن 5،792.5 کیلوگرم برای بزرگداشت صدمین سال تولید خود ایجاد کردند
کادبری اولین شرکتی بود که در سال 1842 یک شکلات تخته ای ساخت.

 

https://alis.ir/chocolate-milk/