۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

لوازم آرایشی گلدن رز، انتخابی مطمئن برای هر سلیقه

گلدن رز نامی است که بارها در میان برندهای معتبر لوازم آرایشی شنیده اید. این برند زیر مجموعه ای کمپانی بزرگ ارکول از کشور ترکیه است که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آرایشی این کشور شناخته می شود. محصولات گلدن رز شامل انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی همانند رژ لب، لاک، کرم پودر، بالم لب و ... می شود که با کیفیت بالا و قیمت قابل قبولی تولید و در سراسر جهان به فروش می رسد. یکی از مهم ترین ویژگی های لوازم آرایشی گلدن رز، ارگانیک بودن مواد اولیه آن است و به همین علت است که در عین زیبایی بخشی، آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. در ادامه مطلب، به بررسی تعدادی از دسته محصولات تولید شده در این کمپانی می پردازیم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

15 ترفند زیبایی که زندگی شما را تغییر می دهد

کرم پودر جزء جدایی ناپذیر لوازم موجود در کیف آرایشی بسیاری از افراد است اما اشتباه استفاده کردن از آن نیز بسیار اتفاق می افتد. اگر می خواهید به پوستی فوق العاده دست پیدا کنید مهم روش استفاده شما از محصولات زیبایی و مراقبتی است نه خود این محصولات.

در این مطلب قصد داریم ترفندهایی از چگونگی استفاده صحیح محصولات و نحوه مخلوط کردن و تطبیق آن ها برای دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص را شرح دهیم.

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

کاربردهای کانسیلر

معجزه کانسیلر بر روی پوست

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم در ابتدای آشنایی با کانسیلر فکر می‌کنید که از آن فقط باید برای زیر چشم یا پلک‌ها استفاده کرد؛ اما به تدریج متوجه می‌شوید که کانسیلر هیچ قانون و محدودیتی نداشته و بسیار مفیدتر از چیزیست که فکر می‌کنید. کاربردهای کانسیلر بسیار متنوع بوده و محصولی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اگر یک کانسیلر با کیفیت داشته باشید از آن برای همه قسمت‌های صورت و دست و گردن و حتی گوش‌ها می‌توانید استفاده کنید. داشتن یک کانسیلر یعنی رنگ دائمی که شما برای ظاهرتان می‌پسندید. کانسیلر تن پوست شما را به هر تنالیته ای که بخواهید درمی‌آورد و همیشه تأثیری یکنواخت و مطمئن دارد. با استفاده از چند کانسیلر می‌توانید همه تابستان را برنزه و در طول زمستان بهترین ظاهر را برای پوستتان بسازید و مهم نیست که رنگ واقعی پوستتان چیست. زیبایی پوست خود را به همین راحتی به دست آورید و دیگر نگران اثر جوش، لک، زخم یا تیرگی و روشنی روی آن در مهمانی‌ها یا فعالیت روزانه نباشید. پس از کمی کار با کرم کانسیلرهای معروف متوجه کیفیت بالای آن‌ها می‌شوید و زندگی زیباتری با آن‌ها خواهید داشت.

ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

شستشوی صورت با میسلار واتر یا تونر صورت؟

شستشوی صورت مهم ترین بخش مراقبت پوست صورت است و اکثر افراد آن را در روتین مراقبتی پوست صورت خود گنجانده اند. برای تمیزی درست و اصولی پوست، محصولات متعددی تولید شده اند که شاید با تمامی آن ها آشنایی نداشته باشید یا نحوه کاربرد درست آن را ندانید. در این مطلب میسلار واتر و تونر صورت که از محبوب ترین وسایل پاک سازی صورت هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

راهنمای خرید شامپو از فروشگاه اینترنتی

مراقبت از مو به همان اندازه ای که مراقبت از پوست مهم است، باید جدی گرفته شود. چرا که موها در صورت عدم رسیدگی صحیح، دچار آسیب هایی همچون شکنندگی و موخوره می شوند. به همین دلیل توصیه می شود در خرید شامپو نهایت دقت را به خرج دهید تا متناسب ترین نوع شامپو با نوع موهای خود را خریداری کنید. به عنوان مثال، اگر موهای شما بر اثر استفاده بی رویه از وسایل حرارتی مو مانند سشوار و اتو مو آسیب دیده است، باید از انواع شامپوهای مناسب برای موهای آسیب دیده استفاده کنید.

ادامه مطلب...
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

چگونه ماسک صورت تاثیر بهتری روی پوست ما می گذارد؟

این روزها استفاده از ماسک صورت تنها یک روش لوکس و مراقبتی مخصوص سالن های زیبایی نیست. بلکه این محصولات در شکل های مختلف راه خود را به سبد های خرید تمام افراد باز کرده اند. شما می توانید برای خرید ماسک صورت میس و مستر را به عنوان یک راهکار کاربردی و آسان انتخاب کنید

خیلی‌ ها برای سالم و زیبا نگه داشتن پوست صورت خود از ماسک های صورت کمک می گیرند. ماسک‌ ها به سه دسته کلی خانگی، تجاری و بیو تقسیم می شوند.

ادامه مطلب...
۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd