۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

نکاتی که باید هنگام خرید لاک و رژ لب بدانید

خرید لوازم آرایش یکی از مهم ترین و هیجان انگیز ترین خرید های یک خانم است. خانم ها در تمام سنین همیشه به دنبال لوازم آرایشی خوب و مرغوب هستند به همین دلیل است که همیشه به دنبال فروشگاه های معتبر و یا فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی هستند. تا بتوانند لوازم مورد نظر خود را تهیه کنند. در این مقاله هدف ما معرفی سایت میس و مستر می باشد. این سایت با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت وسازمان غذا و دارو و هم چنین با داشتن نماد الکترونیک یکی از معتبر ترین سایت ها برای خرید لوازم آرایشی می باشد. در این سایت تمام لوازم های آرایشی و بهداشتی و همچنین مراقبتی در بهترین برند ها دیده می شود .

انجام آرایش برای خانم ها در مهمانی ها و حتی در زندگی های عادی جزئی از زندگی خانم ها به شمار می رود. رژ لب به عنوان یک لوازم آرایشی، جز پر مصرف ترین و دوست داشتنی ترین بخش خرید هاست. ولی قبل از این که که بتوانید آرایش خود را به خوبی به پایان برسانید، باید در زمان خرید رژ لب به نکات مهم توجه داشته باشید. در تمامی فروشگاه ها و سایت ها می توانید رژ لب مناسب خود را خریداری کنید.

  • مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید رژ لب توجه کنید، رنگ پوست شما است. بیشتر رنگ ها برای پوست های روشن مناسب است. ولی خرید رنگ های صورتی و یا پیازی برای شما سفید پوستان پیشنهاد می شود. در مورد افراد با پوست های تیره می توان گفت که رنگ های قرمز، بنفش و یا رنگ هایی با تناژ قهوه ای بسیار مناسب است.
  • زمان خرید رژ لب به نوع پوست خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما لب هایی خشک دارید، بهتر از لیپ گلاس های رنگی  و یا رژ های شاین دار استفاده کنید در صورت استفاده از رژ لب های مات بر روی لب های خشک، ولی اگر در دسته افراد با لب های معمولی هستید استفاده از هر نوع رژ لبی برای شما مانعی ندارد.
  • خرید رژ لب به رنگ روشن و خنک باعث طبیعی به نظر رسیدن شما می‌شود.
  • برای این که در زمان خرید رژ لب، رنگ درست را انتخاب و خریداری کنید می توانید رژ را بر روی لب پایین خود قرار دهید تا بتوانید با رنگ پوست خود مقایسه کنید .
  • برای بزرگتر نشان دادن لب ها، مداد لب رنگ متناسب با رژ لب خود را خریداری کنید.
  • در زمان خرید رژ لب، اگر در فروشگاه تستر وجود دارد می توانید آن را بر روی مچ دست خود امتحان کنید .

خرید رژ لب میس و مستر به شما اطمینان اصل بودن کالا را می دهد و همچنین می توانید از رژ لب برندهای متفاوت بهره ببرید. در کنار لوازم آرایشی و زیبا شدن چهره، زیبایی دستان نیز اهمیت دارد. علاوه بر کرم ها و محصولاتی که به سلامت و زیبایی پوست دست کمک می کنند، استفاده از لاک ناخن نیز باعث زیباتر نشان دادن دست ها می شود. فرقی ندارد که چه نوعی باشد لاک ژلیش، لاک مات، لاک پودری اکلیلی، لاک کروم.

  • لاک ناخن ژلیش : تفاوت لاک ژلیش با دیگر لاک ها در دوام زیاد آن است. البته این لاک ژل ها خود در یک پکیج قابل استفاده هستند. این پکیج شامل بیس کد، لاک ژله ای رنگی و در نهایت تاپ کد می باشد. اگر بهتر است که لاک ژل را بر زوی ناخن های طبیعی استفاده کنید چچون بر روی کاشت ناخن بسیار قطور و کلفت می شود و ظاهر زیبایی ندارد.
  • لاک ناخن مات : این لاک ها که در دسته مات هستند می توان به عنوان پایه لاک خود استفاده کرد. یا می توان به تنهایی آن را استفاده کرد .
  • لاک ناخن های آیینه ای : نام دیگر این لاک ناخن کروم می باشد که با رنگ هایی متنفاوتی که دارد، حالت آیینه ای بر روی ناخن های ایجاد می کند. این نوع لاک در بین خانم ها محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

هر زمانی که قصد خرید لاک ناخن را دارید با مراجعه به هر فروشگاه معتبر یک قفسه از لاک ها در رنگ های متفاوت را می بیند. ولی اگر قصد دارید که در زمان خرید خود در زمان صرفه جویی کنید می توانید به سایت های مورد نظر مراجعه کنید. سایت میس و مستر سایتی است که در آن انواع لاک ها در برند های متفاوت یافت می شود. برند هایی چون گلدن رز، نوت، کالسیتا و .. در این سایت دیده می شود. در زمان خرید لاک ناخن میس و مستر میتوانید تخفیف هایی نیز دریافت کنید.

 

https://www.missomister.com/

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86/%d9%84%d8%a7%da%a9-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%86/

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%84%d8%a8/%d8%b1%da%98-%d9%84%d8%a8/

۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd
شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۰ ب.ظ Sa Jd
ساده ترین لوازم آرایش چیست ؟

ساده ترین لوازم آرایش چیست ؟

استفاده و خرید لوازم آرایش ممکن است در نگاه اول ساده باشد ولی در واقعیت مانند تیغ دولبه است نیاز به مهارت و آگاهی کافی دارد زیرا ابزاری است که می‌تواند شما را زشت تر یا زیباتر کند. یکی از لوازم آرایش هایی که استفاده از آن نیاز کمتری به مهارت دارد و هر سنی می‌تواند از آن استفاده کند ریمل است. ریمل زیبایی آرایش صورت و مژه ها و چشمان شما را چندین برابر میکند ولی مانند انواع خرید لوازم آرایش باید در خرید ریمل دقت بالایی به خرج داد .

ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd