جراحی زیبایی بینی یا به طور معمول تحت عنوان جراحی بینی شناخته می شود ، نه تنها به دلایل زیبایی انجام می شود بلکه مشکلات تنفسی را بهبود می بخشد و مشکلاتی را که ممکن است پس از یک حادثه برطرف شود رفع می کند. هدف از زیبایی بینی اصلاح فرم بینی با توجه به فرم صورت و ویژگی های ساختاری بیمار به مناسب ترین روش بدون آسیب رساندن به عملکردهای بینی است. به همین دلیل ، مرحله مشاوره نقش مهمی را ایفا می کند ، زیرا این عمل نیاز به یک مطالعه کامل برای هر دو قسمت بینایی و عملکردی برای یک ظاهر طبیعی دارد.

موفقیت جراحی های بینی در ترکیه

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و متخصص جراحی پلاستیک زیبایی اروپا ، پروفسور دکتر نازیم چرکش ، اظهار داشت که ترکیه در زمینه جراحی بینی موفق ترین کشور در جهان است. این واقعیت نه تنها توسط ترک ها و بلکه توسط پزشکان خارجی نیز پذیرفته شده است. علاوه بر داشتن یک سیستم آموزش پزشکی خوب که پزشکان موفقی را پرورش می دهد ، داشتن انواع مختلفی از بینی که از نظر شکل و سلامتی به عنوان ترک ها مشکل دارند ، تجربیات زیادی دارند. نتایج موفقیت آمیز جراحی ها ، موفقیت پزشکان ما در سیستم عامل های بین المللی ، ترکیه را به مرکز جراحی بینی تبدیل کرد. علاوه بر این ، مراقبت های دقیق قبل و بعد از جراحی ، کیفیت بالای خدمات ، بیمارستان های مدرن و تمیز با قیمت های مقرون به صرفه سالانه هزاران بیمار را از انگلستان ، کانادا ، استرالیا و خاورمیانه به ترکیه می آورد. ازمیر به دلیل جو و آب و هوای زیبا ، در ردیف اولویت های بیمار در رتبه اول قرار دارد.

مراقبت های بعدی چطور؟

یکی از سوالات پرسیده شده در مورد جراحی بینی ، روال مراقبت های ویژه است. بیماران به طور کلی درد ندارند ، با این حال برخی از بیماران ممکن است درد جزئی را تجربه کنند. در این حالت می توان مسکن استفاده کرد. انسداد بینی بعد از عمل تا دو روز پس از جراحی در بیماران مشاهده می شود. به دلیل تنفس از دهان ، این ممکن است باعث خشکی مداوم در گلو بیمار شود. در این دوره ، باید مایعات زیادی مصرف شود. برای جلوگیری از ادم ، بیمار باید به مدت 15 روز در حالت صاف روی بالش های بلند دراز بکشد. در جراحی باز بخیه در نوک بینی ایجاد می شود. این بخیه ها پس از یک هفته تحت کنترل جراح گرفته می شوند. بعد از این مرحله ، یک نوار به بینی شما متصل می شود که بعد از یک هفته برداشته می شود. در طول دوره نقاهت ، بیماران باید از الکل و سیگار دور باشند زیرا اجازه بازسازی بافت را نمی دهند

 

turkey nose job