در مورد شیر محبوب موز کره ای اطلاعات کسب کنید و آن را در خانه دنبال کنید و دستورالعمل آسان شیر موز من را تهیه کنید!

وقتی کودک بودم ، در مورد شیر موز آجیل می کردم. من قطعاً یکی از آن بچه ها بودم که "شیر سفید" معمولی را دوست نداشتم. اما من می توانم هر شیر طعم دار ، به ویژه شیر موز ، را بدون وقفه بنوشم.

من خیلی عطر و طعم را دوست داشتم. ببینید ، موز از کودکی یک غذای لوکس بود. (همینطور شیر بود!)

من همچنین به خصوص ظرف شیر موز را دوست داشتم ، که شبیه ظروف سفالی کره ای است - آشیانه ، جایی که شما گوچوژانگ و کیمچی را ذخیره می کنید. وقتی خودم را محکم نگه می داشتم احساس ثروتمندی می کردم! لول
به هر حال ، شیر موز کره ای بیش از 40 سال است که وجود دارد. و اگر طرفدار مشتاق کی پاپ هستید ، مطمئن هستم که بت های کره ای زیاد آن را در تلویزیون می نوشند. معامله چیست؟ اینجا می رود

شیر موز کره ای چیست؟
در حقیقت ، شیر موز کره ای (uyu موز ، 바나나 우유) شیر با طعم موز است. اولین بار در سال 1974 توسط Binggrae معرفی شد و از آن زمان تاکنون فروشنده ثابت بوده است.

شیر موز بینگره حاوی 85٪ شیر ، آب تصفیه شده ، شکر ، 0.32٪ کنسانتره آب موز ، کاروتن ، طعم دهنده های مصنوعی - موز و وانیل است. این ترکیب ممکن است متفاوت باشد زیرا برای صادرات ساخته شده است زیرا مقررات گمرکی هر کشور متفاوت است. همچنین ، ممکن است لازم باشد برای حمل و نقل بین المللی سازگار شوند.

شیرهای دیگری با طعم موز در کره وجود دارد و مواد تشکیل دهنده هر مارک متفاوت است. اما تا کنون محبوب ترین شیر موز توسط Binggrae ساخته می شود. (FYI ، اگر Binggrae آشنا به نظر برسد ، همچنین به خاطر خربزه معروف است - یخ خربزه خربزه کره ای ظاهر می شود.)

 

طرز تهیه شیر موز عالیس