۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

شیائومیتو با چی عوض می‌کنی؟

 برخورداری از امکانات جدید و وسایل با کیفیت حق هر انسانی است که این سال‌ها در عصر تکنولوژی و توسعه زندگی می‌کند. به همین گوشی های تلفن همراه که نگاه می کنیم،می بینیم اختلاف زیادی در کیفیت قیمت و میزان رضایتمندی افراد از گوشی تلفن همراهشان وجود دارد. آنهایی که از محصولات برندی خاص مثلا شیائومی استفاده می کنند شاید میزان رضایتمندی شان با سایرین اختلاف زیادی داشته باشد.همین مسئله موجب می شود ما به فکر فرو برویم و از خودمان بپرسیم افرادی که از گوشی های خود راضی نیستند، چرا آن را می خرند؟!

شاید بگویید آنها که نمی دانستند کیفیت این گوشی مناسب نیست وگرنه نمی خریدند! در جواب به شما می گویم، پس نقش رسانه ها سایت ها و این همه امکاناتی که در دنیای دیجیتال در اختیار ما وجود دارد چه می شود آیا معرفی کردن یک محصول با کیفیت از یک کمپانی خوب اینقدر سخت است؟

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

پیشنهاد خرید گوشی شیائومی ، تلویزیون شیائومی و دستبند شیائومی

بسیاری از کاربران بدنبال یافتن منابعی قابل اعتماد هستند تا به آنها در خرید لوازمی مانند گوشی یا لوازم خانگی، در انتخاب، به آنها کمک کند. مطالبی که در آن به بررسی نظرات کاربران مثلا درباره گوشی های شیائومی و محصولات دیگری از این کمپانی نظیر تلویزیون و یا حتی ساعت‌هایی که شاید شما هم دیده باشید، پرداخته می شود، از همین نوع مطالب است. این شیوه از ارائه مطلب برای بسیاری از کاربران  جالب و خوشایند استالبته در این مقاله قصد نداریم به طور خاص به محصول مشخصی اشاره کنیم و یا از شما بخواهیم که مثلاً ساعت شیائومی را خریداری کرده یا از مدل خاصی از دستبند شیائومی استفاده کنید. بلکه می خواهیم با توجه به استقبالی که کاربران از این نوع مطالب یعنی بررسی نظرات و تجربه کاربران از خرید محصولات شیائومی نظیر ساعت یا گوشی و تلویزیون داشته اند، به بررسی سه محصول از این کمپانی بپردازیم و نظرات کاربران را در این خصوص مطرح کنیم.

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

ماینینگ درآمدی که سوخت ندارد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ابتدا در جنگ جهانی دوم، رمزگذاری  برای استفاده های نظامی مورد استفاده قرار می گرفت . اما اکنون که در  عصر  ارتباطات به سر می بریم کاملا منطقی است اگر از رمزنگاری در  امنیت ارتباط و  انتقال پول استفاده کنیم. اجازه بدهید اول بحث ارز دیجیتال را مطرح کنیم و بعد ببینیم ماینر، ماینینگ و سایر اصطلاحات دنیای دیجیتال چه معنایی دارند.

تصور کنید نوعی پول الکترونیکی به منظور امنیت بیشتر و همچنین حذف دلال ها و به صورت کلی به خاطر این که ناشناس باشند! طراحی شده است و چون این ارز ها رمزنگاری شده هستند برای انتقال باید از اینترنت استفاده کنند. نکاتی که گفته شد مجموع آن باعث می شود تا در ارزهای دیجیتال امکان هک کردن وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب...
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd

شیائومی و قبضه بازار لوازم خانگی

چه می کند این تلویزیون شیائومی

برند شیائومی با حضور پررنگ خود در این سالهای اخیر و موفقیت آن در تولید انواع گوشی شیائومی باعث شده که نتوانیم شرکت شیائومی را یک برند ساده و معمولی حساب کنیم. شیائومی با تحت تاثیر قراردادن بازار بوسیله تولید گوشی های تلفن همراه راه خود را با ارائه تلویزیون شیائومی ادامه داد و با ارائه تلویزیون های قدرتمندی که از پنل های سامسونگ بهره می گرفتند قدرتمندی خود را به بازار جهانی اثبات کرد.

ادامه مطلب...
۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Jd