گلدن رز نامی است که بارها در میان برندهای معتبر لوازم آرایشی شنیده اید. این برند زیر مجموعه ای کمپانی بزرگ ارکول از کشور ترکیه است که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آرایشی این کشور شناخته می شود. محصولات گلدن رز شامل انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی همانند رژ لب، لاک، کرم پودر، بالم لب و ... می شود که با کیفیت بالا و قیمت قابل قبولی تولید و در سراسر جهان به فروش می رسد. یکی از مهم ترین ویژگی های لوازم آرایشی گلدن رز، ارگانیک بودن مواد اولیه آن است و به همین علت است که در عین زیبایی بخشی، آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. در ادامه مطلب، به بررسی تعدادی از دسته محصولات تولید شده در این کمپانی می پردازیم، با ما همراه باشید.

لوازم آرایش صورت گلدن رز

همانطور که می دانید آرایش صورت می تواند شامل کالاهای متنوعی می باشد. ممکن است شما مصرف کننده همگی یا تنها بخشی از این محصولات باشدید، به هر صورت اجازه دهید تا یکبار تمامی محصولات مورد استفاده در صفر تا صد یک آرایش صورت را مرحله به مرحله نام ببریم. برای انجام یک آرایش کامل ابتدا به اصلاح رنگ، فرم و ایراد های پوست می پردازند. به این منظور از کالاهایی مانند پرایمر، کرم پودر، فاندیشن یا پنکیک، کانسیلر و کانتور استفاده می کنند. محصولاتی مانند ریمل گلدن رز یا مداد ابرو، ریمل مژه، سایه چشم، مداد یا خط چشم، سایه ابرو و ... همانطور که از نامش پیداست به جهت آرایش چشم استفاده می شود و رژ لب به عنوان پر فروش ترین کالای آرایشی، به منظور آرایش لب استفاده می شود. در آرایش صورت، کالاهای دیگری مانند رژ گونه نیز در یک آرایش کامل صورت مورد استفاده قرار می گیرد. گلدن رز را می توان به عنوان تولید کننده با کیفیت تمامی این لوازم آرایش صورت شناخت. به عنوان مثال، به منظور انجام مرحله اول آرایش و پوشاندن لک های صورت خود می توانید از کرم پودر استیکی گلدن رز استفاده نموده و یا انواع کانسیلرهای آن را امتحان کنید.

یکی دیگر از کالاهای پر کاربرد این کمپانی، اسپری تثبیت کننده گلدن رز است که پس از پایان آرایش مورد استفاده قرار می گیرد. فرض کنید می خواهید به یک عروسی بروید آن هم در فصل تابستان. احتمالا تا به حال متوجه شده اید که تعدادی از افراد حتی در پایان مراسم نیز تغییری در کیفیت آرایششان رخ نداده است در صورتی که با وجود گرمای هوا، تحرک بالا و ... به علت تعرق زیاد می بایست اصطلاحا آرایش صورتشان می ریخت. علت تثبیت بودن آرایش حتی در چنین شرایط، چیزی نیست جز فیکساتور یا همان اسپری تثبیت کننده. این اسپری وظیفه حفظ مواد آرایشی در همان حالت اولیه بر روی صورت شما را به عهده دارد. به معنای دیگر، وظیفه ای که تافت برای حفظ حالت موها دارد را اسپری تثبیت کننده آرایش بر روی صورت بر عهده می گیرد.

لوازم جانبی آرایش گلدن رز

گلدن رز، با همان قدرت همیشگی خود و تدبیری که در تولید لوازم آرایشی دارد، اقدام به تولید لوازم جانبی می کند. اگر از علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص این برند باشید و یا حتی تنها یکبار از کالاهای آن استفاده کرده باشید متوجه میزان کیفیت آنها شده اید. کالاهایی مانند براش، پد مخصوص سایه، پد پخش کننده آرایش در این کمپانی تولید می شوند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین این کالاها، پد آرایش پاک کن گلدن رز است. ممکن است فکر کنید چه اهمیتی دارد که از پد آرایش پاک کن با کیفیت استفاده کنم در حالی که می توانم با دستمال کاغذی و یا شستشوی صورتم با آب و صابون از شر لوازم آرایش صورتم خلاص شوم؟ اجازه بدهید کمی در این باره بیشتر توضیح دهم.

اهمیت استفاده از پد آرایش پاک کن

پوست ما سرشار از خلل و فرج هایی است که با چشم قابل رویت نمی باشند. همانطور که می دانید لوازم آرایشی می توانند به عمق این منافذ نفوذ کرده و با باستن این منافذ، راه تنفس پوست را مسدود کنند. این فرایند سبب می شود از شفافیت پوست کاسته شده و حالتی کدر به خود بگیرد. علاوه بر این به دلیل تجمع چربی های اشباع، امکان بروز جوش، لک و انواع آکنه در پوست افزایش خواهد یافت. تنها راه رهایی از این آلودگی های جمع شده در این منافذ، پاکسازی عمیق پوست است و یکی از موثرترین این راه ها، استفاده از پد آرایش پاک کن با کیفیت، مانند پد گلدن رز می باشد. این دسته از پدها می توانند پوست را در اعماق آن و به طور کامل پاکسازی کرده و منافذ تنفسی پوست را آزاد کنند. به این ترتیب، در طولانی مدت سبب می شوند تا پوست شفافی داشته باشید.

گلدن رز را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

همانند دیگر برندهای معتبر در دنیا، گلدن رز نیز توسط بسیاری از متقلبان بازار لوازم آرایشی کپی برداری شده است؛ پس بسیار اهمیت دارد کدام فروشگاه را برای خرید این برند لوازم آرایشی انتخاب می کنید. از آنجایی که در خرید لوازم آرایشی، به دلیل شباهت بسیار زیادی که کالای اصل و غیر اصل با یکدیگر دارند، تنها راه اطمینان از اصل بودن کالا، اعتماد به حرف های فروشنده است بهتر است برای خرید خود فروشگاهی را انتخاب کنید که به لحاظ اصل بودن کالاهای آن اطمینان داشته و بتوانید پس از خرید در صورت وجود تخلف، پیگیری های لازم را انجام دهید.

پیشنهاد ما، میس و مستر

میس و مستر یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بزرگ است که فعالیت خود را به صورت اینترنتی انجام می دهد. این فروشگاه را می توان به عنوان یک مرجع در این حوزه دانست چرا که تنوع محصولات آن بسیار بالا بوده و در مورد هریک از این محصولات اطلاعات کامل و دقیقی ارائه داده است که به کمک متخصصان جمع آوری شده اند. تنوع بالای محصولات میس و مستر کمک می کند تا بتوانید به راحتی نمونه های مشابه را بررسی و در نهایت بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. کارکرد سایت فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر بسیار ساده بوده و شما می توانید در حین خرید خود با مسئولان بخش فروش نیز مشورت نمایید. با خرید از این سایت می توانید به کمک لیست خرید بعدی، هزینه های خود را نیز مدیریت و کنترل نمایید.

پس از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از میس و مستر، کالای خریداری شده شما در کم ترین زمان ممکن که از پیش به شما اطلاع داده می شود به آدرسی که اعلام کرده اید ارسال می شود. پس از دریافت کالای خود از این فروشگاه، اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شوید می توانید تا هفت روز پس از تحویل کالا را فروشگاه بازگردانده و وجه خود را تمام و کمال دریافت نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی میس و مستر که می تواند تایید کننده اعتبار آن نیز باشد، ضمانت اصل بودن کالا و همچنین ضمانت ارسال با سلامت فیزیکی است. این دو به این معنی هستند که فروشگاه تضمین می کند که لوازم آرایشی یا بهداشتی که شما از آن می خرید در کمال صحت و سلامت بسته بندی برایتان ارسال می شود و ضمانت اصل بودن نیز در آن است که اگر کالای غیر اصل برایتان ارسال گردد شما می توانید پیگیری های لازم را هم از طریق مدیریت فروشگاه و هم طریق قضایی انجام دهید.