این روزها استفاده از ماسک صورت تنها یک روش لوکس و مراقبتی مخصوص سالن های زیبایی نیست. بلکه این محصولات در شکل های مختلف راه خود را به سبد های خرید تمام افراد باز کرده اند. شما می توانید برای خرید ماسک صورت میس و مستر را به عنوان یک راهکار کاربردی و آسان انتخاب کنید

خیلی‌ ها برای سالم و زیبا نگه داشتن پوست صورت خود از ماسک های صورت کمک می گیرند. ماسک‌ ها به سه دسته کلی خانگی، تجاری و بیو تقسیم می شوند.

ماسک های خانگی معمولا از ترکیبات طیبعی مثل خیار، عسل، ماست و... ساخته شده اند، ولی به اندازه ماسک ‌های تجاری تاثیرگذار نیستند. چرا؟ چون ماسک های تجاری از مواد سازنده و ترکیبات فعال با میزان مشخصی درست شده‌ اند و تهیه آن ها در خانه ناممکن است.

این ماسک‌ ها متناسب با نیاز متقاضیان دسته بندی ‌بندی می ‌شوند و شما می‌ توانید برای روشن کردن پوست ‌تان یا شفاف ‌سازی و جوان‌ سازی و رفع چروک ‌های آن، ماسک مورد علاقه ‌تان را در سایت میس و مستر پیدا کنید.

ماسک های بیو از سیلیکون و ترکیبات روغنی ساخته شده اند و تاثیر زیادی در جوانسازی و شادابی پوست شما دارند. اما تاثیر این نوع ماسک و نتیجه آن را در طولانی مدت دیده می شود.

اگر می خواهید بیشترین استفاده را از ماسک های صورت ببرید با ما همراه باشید.

با انواع ماسک و عملکرد آن ها بیشتر آشنا شوید

اگر قصد خرید ماسک صورت را دارید، بهتر است بدانید ماسک ها انواع مختلفی دارند که شامل ماسک‌ های صورت ورقه‌ای، ماسک ‌های حرارتی، ماسک کرمی و روغن ‌های گرم شده هستند. معمولاً از ماسک ‌های حرارتی و روغن ‌ها در کلینیک ‌های زیبایی و مراکز پوستی استفاده می‌کنند. دانستن عملکرد ماسک صورت باعث می شود که شما بتوانید راحت تر محصول مورد نیاز پوست تان را پیدا کنید. ماسک های صورت کاربرد های متنوعی دارند، اما می توان اصلی ترین عملکرد ماسک صورت را به چهار دسته زیر تقسیم کرد :

  • ماسک های پاکسازی پوست (Cleanser) : ماسک صورت پاکسازی کننده، دارای خواص لایه برداری و پیلینگ هستند. به همین دلیل در کنار پاکسازی پوست از آلودگی های روزانه، کار لایه برداری را نیز به صورت بسیار ضعیف و ملایم، انجام می دهند.
  • ماسک های آبرسان پوست (Hydration) : این نوع ماسک ها برای پوست های خشک مناسب هستند. این ماسک ها رطوبت از دست رفته پوست را باز گردانده و آن را شاداب می کنند. به یاد داشته باشید که معمولا بعد از استفاده از این ماسک ها، پوست صورت کمی متورم می شود و به همین دلیل برای مدت زمانی کوتاه، چروک های ریز پوست صورت از بین می روند.
  • ماسک های درمان آکنه (Anti Acne) : همانطور که از اسم این ماسک ها پیداست، این محصولات بهترین انتخاب برای پوست های دارای آکنه هستند. به کمک این ماسک ها، منافذ جمع شده و جوش های پوستی کاهش می یابند.
  • ماسک های شاداب کننده : (Energizer) می توان گفت بهترین ماسک صورت برای استفاده بعد از ماساژ، ماسک های انرجایزر هستند. چون این محصولات پوست را شاداب و با طراوت کرده و احساسی بسیار خوب را به فرد هدیه می دهند.

شما پس از انتخاب ماسک صورت مناسب، بهتر است بدانید که باید چگونه از آن استفاده کنید تا تاثیر بیشتری روی سلامت پوست شما بگذارد. در ادامه چند نکته برای تاثیر بیشتر ماسک صورت را به شما می گوییم:

  • قبل از گذاشتن  ماسک، صورت خود را با تقویت کننده های پوست خوب شستشو دهید و پاک کنید. همچنین می توانید از تقویت کننده هایی با عصاره لیمو و یا فندق استفاده کنید .
  • بعد از استفاده از این ماسک های درمان آکنه، بهتر است از آبرسان استفاده کنید یا رطوبت پوست تان حفظ شود.
  • در طی مدت گذاشتن ماسک‌ روی صورت که معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است، باید استراحت نمایید. سپس به آرامی صورت را با آب ولرم شسته و خشک کنید.
  • سعی کنید بلافاصله بعد از بردااشتن ماسک ، در معرض نور خورشید و اشعه UV قرار نگیرید. در صورت قرار گرفتن در مقابل اشعه ماورای بنفش (آفتاب، لامپ‌ مهتابی و کم مصرف، مانیتور کامپیوتر) از باید ضدآفتاب ‌های مناسب پوست استفاده کنید.
  • هرگز ماسک را در زیر چشم و یا روی پلک چشم نزنید. اطراف چشم را از بالای ابرو تا زیر چشم را خالی بگذارید.
  • از آنجایی که پوست بعد از استفاده از ماسک، مقداری لایه برداری می شود، ممکن است نسبت مواد حساسیت زای موجود در محیط حساس تر گردد.  بنابراین پس از مصرف ماسک ها باید از صابون های ملایم استفاده کرد.
  • بهتر است قبل از استفاده از هر ماسکی، صورت را بخور داده و پوستش را نازک نمایید تا اثرات ماسک دو چندان گردد.
  • ماسک‌ های مرطوب‌ کننده باید دو بار در هفته استفاده شوند، اما اگر در آب و هوایی خیلی گرم، سرد یا خشک زندگی می ‌کنید و پوست ‌تان خشک شده است، بهتر است در کنار استفاده از ماسک های مرطوب کننده از یک آبرسان قوی هم کمک بگیرید.

برای خرید محصولات آرایشی مثلا برای خرید کرم پودر میس و مستر می تواند بهترین انتخاب باشد. در این سایت شما می توانید وارد قسمت آرایشی شوید و محصولات را از برندهای مختلف ببینید. هدف فروشگاه اینترنتی میس و مستر راحتی و رضایت مشتریان، در خرید از برند های متنوع آرایشی و بهداشتی می باشد. شما می توانید برای مشاهده انواع ماسک و خرید آبرسان صورت میس و مستر را انتخاب کنید و محصولات مورد نیازتان را در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

https://www.missomister.com/product-category/skin-and-body/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d9%85%d8%b1%d8%b7%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

https://www.missomister.com/product-category/skin-and-body/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1/