شستشوی صورت مهم ترین بخش مراقبت پوست صورت است و اکثر افراد آن را در روتین مراقبتی پوست صورت خود گنجانده اند. برای تمیزی درست و اصولی پوست، محصولات متعددی تولید شده اند که شاید با تمامی آن ها آشنایی نداشته باشید یا نحوه کاربرد درست آن را ندانید. در این مطلب میسلار واتر و تونر صورت که از محبوب ترین وسایل پاک سازی صورت هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر نوعی پاک کننده‌ صورت بوده که برای سال ها، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می ‌شد. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی ‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌ های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند.

میسلارهای از میسل یا ذرات روغنی ساخته شده و کثیفی و آلودگی پوست را به خود جذب می کنند و در نهایت موجب نرمی و لطافت پوست می شوند. میسلار واتر بایودرما قابلیت پاک کنندگی کامل آرایش صورت و چشم، از جمله کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم، ریمل، عرق و چربی اضافی را دارد.

برای استفاده باید محلول میسلار واتر را روی پنبه یا پد پاک کننده آرایشی ریخته  و آن را با ملایمت به پوست خود بمالید. فرمول آن ها بسیار ملایم بوده و هیچ آسیبی به پوست نمی زند. میسلار واتر یکی از معدود مواردی است که برای همه‌ انواع پوست (از جمله پوست نرمال، حساس، مختلط یا چرب) می ‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. پس از پاک کردن صورت با میسلار واتر نیازی به شستشوی مجدد با آب نیست اما باید از سرم یا مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

اگر پوست شما مستعد آکنه است. میسلارواتر انتخاب خوبی برای شماست. این محصول بدون اینکه پوست را خشک کند، سلول ‌های مرده‌ آن را حذف می‌ کند. متخصصان پوست توصیه می‌ کنند بین هر بار مصرف ضد آفتاب، به ویژه در تابستان، از  خرید محلول میسلار استفاده کنید تا منافذ پوست مسدود نشوند.

پاک کردن عمقی منافذ پوست با تونر صورت

اگر در شهر‌‌های بزرگ و آلوده زندگی می کنید، بهتر است علاوه بر پاک کننده آرایش از پاک کننده های عمقی مانند تونر صورت نیز استفاده کنید تا هر گونه آلودگی و یا باقی مانده‌ مواد آرایشی از پوستتان پاک شود، اما تونر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

تونر صورت محلولی است که بعد از شستن صورت و قبل از زدن سرم و مرطوب کننده استفاده می شود. مایعی ساخته شده از آب و مواد فعال کننده که پوست را از تمام مواد ریز باقی مانده از آرایش و گرد خاک و آلودگی های محیطی که در عمق آن نفوذ کرده پاک می کند. تونر التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد و به بازسازی و استحکام سلول ها کمک می کند. از پیری پوست پیشگیری کرده و آفتاب سوختگی را برطرف میک ند. تونر PH پوستت را که بعد از شستن صورت بالا می رود، متعادل ساخته و آن را به سطح نرمال برمی گرداند.

تونر صورت یکی از ضرورت های مراقبت پوست است، چرا که این آلودگی ها در مرور زمان موجب بازتر شدن منافذ و جوش می شوند. کافی است پد آرایشی را به تونر آغشته کرده و آن را روی پوست بمالیدو پس از این کار نیازی به آب کشی پوست نیست و شاهد روشن  و شفاف تر شدن پوست خود خواهید بود.

برای نتیجه هرچه بهتر خرید محلول میسلار واتر و تونر صورت را از مراکز معتبر که اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار می دهند انجام دهید، یکی از بهترین و کاربردی ترین این انتخاب ها فروشگاه آنلاین میس و مستر است که انتخاب های متنوع و گسترده ای را برای شما فراهم کرده است.

خرید لوازم آرایشی