بسیاری از کاربران بدنبال یافتن منابعی قابل اعتماد هستند تا به آنها در خرید لوازمی مانند گوشی یا لوازم خانگی، در انتخاب، به آنها کمک کند. مطالبی که در آن به بررسی نظرات کاربران مثلا درباره گوشی های شیائومی و محصولات دیگری از این کمپانی نظیر تلویزیون و یا حتی ساعت‌هایی که شاید شما هم دیده باشید، پرداخته می شود، از همین نوع مطالب است. این شیوه از ارائه مطلب برای بسیاری از کاربران  جالب و خوشایند استالبته در این مقاله قصد نداریم به طور خاص به محصول مشخصی اشاره کنیم و یا از شما بخواهیم که مثلاً ساعت شیائومی را خریداری کرده یا از مدل خاصی از دستبند شیائومی استفاده کنید. بلکه می خواهیم با توجه به استقبالی که کاربران از این نوع مطالب یعنی بررسی نظرات و تجربه کاربران از خرید محصولات شیائومی نظیر ساعت یا گوشی و تلویزیون داشته اند، به بررسی سه محصول از این کمپانی بپردازیم و نظرات کاربران را در این خصوص مطرح کنیم.

مطمئناً انتشار چنین مطالبی نه تنها به شما اطلاعاتی در ارتباط با محصولات مشخصی که مد نظر دارید را ارائه می کند، بلکه می تواند منبع قابل استنادی برای انتخاب یک محصول با کیفیت برای شما باشد. وقتی که کاربری محصول را خریده و از آن استفاده کرده است، مطمئناً ایرادات و نواقص احتمالی آن را یافته و از آنجایی که کاربران هیچگونه منافعی در این خصوص ندارند، دلیلی هم ندارد که بخواهند توصیه های خلاف واقع ارائه کنند. به همین خاطر این گونه توصیه ها که کامنت مارکتینگ هم می‌توانیم به آن بگوییم، یک منبع قابل اعتماد برای بسیاری از مشتریان است.

 در ادامه با ما همراه باشید تا به  بررسی نظرات کاربرانی که محصولات کمپانی شیائومی را خریده اند بپردازیم؛ خصوصا دستبند های سری mi 4 که طرفداران زیادی دارد.

 

می‌ خواهم گوشی شیائومی بخرم چه مدلی بهتر است

برای این که اطلاعات خوبی به شما کاربران عزیز درباره خرید گوشی‌های هوشمند ارائه کرده و مشکل انتخاب را حل کنیم، به سراغ چند سایت معتبر فارسی که معمولاً مشتریان از آنها یا خرید می‌کنند و یا اطلاعاتی که نیاز داشته باشند را از آنها دریافت می‌کنند رفتیم و در انتهای مطالب به بررسی نظرات کاربران پرداختیم.

 

شیائومی بهتر از سامسونگ و سونی

((گوشیهای شیائومی فوق العاده هستن. از نظر ساختار و قطعات مورد استفاده در این گوشیها باید بگم ک از چیپ کوالکام و پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کنه. رم گوشیهای جدیدش مدلهای 2018 و 2019 سری ddr4x هست. برای اینکه متوجه قدرت گوشی شیائومی باشید میتوانید نتایج تست بنچمارک و آنتوتو گوشی رو مشاهده کنید ، به نظرم از سامسونگ و سونی و هواوی بهتره چون هم با کیفیت تره هم ارزونتر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی مثل بنگ گود هم هستن هم گوشی دارن هم لوازم جانبی و هم قطعات.

 خودم مدل128 Mi 8 lite رو دارم یکی از بهترین ها در سال 2018 محسوب میشه ، هرکی بخره پشیمون نمیشه ، آینده گوشی های اندرویدی متعلق به شیائومی هستش.))

 البته این فقط نظر یک کاربر نیست. بسیاری از خریداران محصولات شیائومی و کارشناسان عرصه اقتصاد و به طور خاص گوشی های تلفن همراه و لوازم خانگی بر این باورند که شیائومی واقعاً محصولات فوق العاده تولید می‌کند. در ارتباط با نظر این کاربر باید بگویم که بدون تردید حتی اگر آینده گوشی های اندرویدی انحصارا در اختیار شیائومی نباشد، بدون تردید شیائومی یک برند کاملا موفق و مهم خواهد بود.

 

مشکل گوگل پلی در شیائومی قابل حل است

در بررسی نظرات کاربران و تجربه هایی که از خرید گوشی های شیائومی داشتند در برخی موارد آنها از نصب نبودن گوگل پلی ابراز نارضایتی کردند. البته این مسئله چیزی نیست که غیر قابل حل باشد. باید بگوییم که در نسخه های گلوبال گوشی های شیائومی این مشکل وجود ندارد با این حال نظر یکی از کاربران را در این خصوص ببینید.

(( من الان گوشی شیائومی meizu m3s دارم که گوگل ندارد می خاستم گوشی xiaomi redmi pro redmi 7 بعد میخواستم ببینم این گوشی ها هم پلی استور ندارند؟ یا اگه ندارند نمیشه روش گوگل پلی رو نصب کرد. حالا هر راه حله دیگه ک توی گوشی موبایل خدمات گوگل باشه. چون واقعا گوشی های زیبا و قوی به نظر میان میخواستم نظرتون رو بپرسم که می تونم redmi 7 یا  redmi y6pro بگیرم یا نه!))

 

قطعات و لوازم جانبی شیائومی همه جا در دسترس

ما به این کاربر عزیز توصیه می کنیم که بنا به نیازی که دارد هر یک از مدل های گوشی شیائومی را تهیه کنند و مطمئن باشد که شیائومی او را ناامید نخواهد کرد چرا که این گوشی برای مدل‌های قدیمی خود نیز به روز رسانی های فوق العاده جذاب و هیجان برانگیز ارائه می کند تا شما از جدیدترین امکانات و دستاوردهای تکنولوژی بهره مند باشید این کمپانی معتبر چینی یعنی شیائومی، با  گوشی های فوق العاده ارزشمند خود رضایت اغلب کاربران را بدست آورده است.

((اون موقع که من این گوشی رو خریدم در اغلب فروشگاه ها موجود نبود. من البته گوشی های دیگر شیائومی را هم خریده ام. در واقع ۴ مدل از این کمپانی را تست کردمباید بگم واقعا از انتخابام راضی ام. تمام اون دوستانی که میگن قطعات موجود نیست یه سر به پاساژ های جمهوری بزنن تک تک قطعاتش با قیمت فوق‌العاده موجوده. سرعت عالی، 2 تا دوربین عالی، صفحه نمایش عالی، واقعا هرچی هم بگم کمه باید خودتون تست کنید ببینید.))

کاربر دیگری در یکی از سایت های معروف فروشگاهی درباره گوشی های شیائومی این طور گفته است.

 

کیفیت تاچ گوشی شیائومی از عسل شیرین تر است!

((شش ماهه اینو دارم، داخل هیچ بازی کم نمیاره، cpu بالا از نقاط قوت این گوشی هست، ابعادش حرف نداره، دوربینش که عالیه هر کی عکساشو میبینه عاشقش میشه،فیلمبرداری به صورت 4k خیره کننده هست، لمسش خیلی خوبه، واقعا لمس گوشی شیائومی آنقدر لذت بخش است که کار با تلفن همراه را از عسل هم برای کاربران  شیرین‌تر می‌کند خلاصه بگم بحث شیائومی فقط در گوشی تلفن همراه نیست همین ساعت های جدیدی که ارائه می کند یا تلویزیون و سایر محصولاتش نیز بسیار فوق العاده و با کیفیته خلاصه اینکه، گوشی هوشمند شیائومی بهترین گزینه نسبت به قیمتشه!))

 

دستبند شیائومی فراتر از یک ساعت!

سالها پیش برای خریدن هدیه مشکلات زیادی داشتیم! البته مشکل که نه ولی خب،  کالاهای دیجیتالی و محصولاتی که می شود به عنوان هدیه به دیگران هدیه کرد یا آنقدر گران بودند یا  فراوانی کمی داشتند. به عبارت دیگر یا باید قید هدیه دیجیتالی خریدن را می‌زدیم، یا اگر می‌خواستیم چنین هدیه ای تهیه کنیم، می بایست هزینه زیادی می پرداختیم.

 اما امروزه کمپانی های معتبری نظیر شیائومی هستند که محصولات مختلفی ارائه می کنند. آنها در کنار فروش تلویزیون هوشمند و همچنین ارائه انواع مدل های گوشی تلفن همراه، محصولات کوچکتر اما فوق العاده جذاب و کاربردی دیگری مانند ساعت هم ارائه می‌کندشما می توانید  دستبند شیائومی می بند 4  را در کنار یک گوشی هوشمند به کار بگیرید تا زحمت به همراه داشتن به گوشی خود را کمتر کنید. البته به شرط آنکه از ساعت های هوشمند و سیم کارت خور شیائومی استفاده کنید. به هر حال ساعت هایی که به عنوان دستبند از کمپانی شیائومی‌ می خرید هدیه ایده آل و رضایت بخشی خواهد بود. اگر تصمیم به خرید یکی از آن‌ها برای دوستان یا نزدیکان و اعضای خانواده خود  داشته باشید مطمئناً پس از خرید و اهدا کردن او آنقدر از شما تشکر می کند که  شما را شدیدا وسوسه خواهد کرد تا حتماً یکی از آنها را برای خود بخرید.

 

کی تا حالا تلویزیون شیائومی خریده! راضی هستی؟!

کمتر کمپانی می تواند مانند شیائومی اینقدر طرفدار پیدا کند. آنقدر کیفیت کالا های این شرکت  بالاست و امکانات بی نظیر دارد که حتی شما اگر با تلویزیون خانه خود هیچ مشکلی هم ندارید باز وسوسه می شوید که یک تلویزیون هوشمند از نوع شیائومی برای خود بخرید. درباره این کالای ارزشمند اگر بخواهیم یک جمله تبلیغاتی بگوییم؛ باید بگوییم تلویزیون های شیائومی به هیچ وجه تلویزیون نیستند. چون فراتر از تلویزیون برای شما کار می کنند، بسیار بیشتر از آن انتظاری که شما از این جعبه جادویی دارید در تلویزیون‌های هوشمند شیائومی به شما ارائه می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما در هر نقطه ای که به صفحه تلویزیون هوشمند از نوع  شیائومی که نگاه کنید، تصویر را در این تلویزیون های فوق العاده با کیفیت است با وضوح کامل خواهید دید. همچنین با داشتن یک تلویزیون هوشمند، شما هیچ مشکلی با انواع بازی‌های رایانه‌ای ندارید، هرقدر هم گرافیک آنها بالا باشد. تلویزیون هوشمندی که از شیائومی می خرید بدون هیچ مشکلی برای شما سالها کار می کند و شما لذت بازی های گرافیکی را با این تلویزیون های هوشمند به خوبی لمس می کنید. با تلویزیون هایی که جدیدا شیائومی به بازار ارائه کرده است شما  می‌توانید تصاویر تلویزیون را بسیار بزرگتر از آنچه که تصور می کنید یعنی تا ۷۵ اینچ در اختیار بگیرید. انواع کارتها حافظه داخلی و امکاناتی که بدون تردید فراتر از یک تلویزیون هوشمند است ،با خرید تلویزیون شیائومی در اختیار شما خواهد بود. در خصوص صدا در تجهیزات شیائومی باید به شما بگویم که صدای دالبی به عنوان یکی از استانداردهای مهم صدا در تلویزیون یا گوشی های تلفن همراه و حتی برخی دستبند های شیائومی همواره به عنوان یکی از تکنولوژی های مورد استفاده در این تجهیزات بوده است.