برخورداری از امکانات جدید و وسایل با کیفیت حق هر انسانی است که این سال‌ها در عصر تکنولوژی و توسعه زندگی می‌کند. به همین گوشی های تلفن همراه که نگاه می کنیم،می بینیم اختلاف زیادی در کیفیت قیمت و میزان رضایتمندی افراد از گوشی تلفن همراهشان وجود دارد. آنهایی که از محصولات برندی خاص مثلا شیائومی استفاده می کنند شاید میزان رضایتمندی شان با سایرین اختلاف زیادی داشته باشد.همین مسئله موجب می شود ما به فکر فرو برویم و از خودمان بپرسیم افرادی که از گوشی های خود راضی نیستند، چرا آن را می خرند؟!

شاید بگویید آنها که نمی دانستند کیفیت این گوشی مناسب نیست وگرنه نمی خریدند! در جواب به شما می گویم، پس نقش رسانه ها سایت ها و این همه امکاناتی که در دنیای دیجیتال در اختیار ما وجود دارد چه می شود آیا معرفی کردن یک محصول با کیفیت از یک کمپانی خوب اینقدر سخت است؟

بررسی نقش رسانه ها در خرید محصولات دیجیتال

در این نوشتار قصد داریم نقش رسانه ها خبرگزاری ها سایت های اجتماعی و حتی ابزاری به نام بازاریابی محتوایی را در میزان رضایت مشتریان از خرید هایی که می کنند بررسی کنیم.

در این گفتار مثال ما گوشی‌های هوشمند ساخته شده توسط کمپانی شیائومی است. البته این انتخاب اتفاقی نیست چون شیائومی واقعاً یک کمپانی با کیفیت است .گوشی هایی که شیائومی می سازد محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. ما با این کار در واقع با یک تیر دو نشان بزنید هم یک بحث اجتماعی رسانه‌‌ ای مطرح می‌کنیم و هم پیشنهادهایی به شما می دهیم که سال‌های سال موجب خرسندی و رضایت شما می شود.

شیائومیتو با چی عوض میکنی؟!

تصور کنید با اعضای خانواده به یک سفر کوتاه می روید تا تعطیلات آخر خط آخر هفته را در کنار فضای طبیعت با آرامش سپری کنید. نزدیک های ظهر که می شود کم کم آلارم شارژ کم شد موبایل ها به صدا در می آید و تا نزدیک های عصر نشده تلفن های همه یکی پس از دیگری خاموش می شود. به جز شما که یک گوشی شیائومی دارید.

 هنوز شارژ شما به نصف هم نرسیده تازه یک سره هم هندزفری در گوش تان است و دارید آهنگ گوش می کنید. خلاصه همینطور که  مدام هم از همه عکس می گیرید اعضای دیگر خانواده کنجکاو شده و با اینکه میدانند گوشی شما شیائومی است درباره کیفیت آن و همچنین ویژگی هایی که دارد از شما پرسش می کنند.

قیمت گوشی هوشمند جدید

گوشی شیائومی را چند خریدی وقتی که شما قیمت را می گوید متعجب می شوند چرا که با این پول نمی‌شود گوشی‌های معمولی تر هم خرید. اما انتخاب شما باعث شده است تا با کمترین هزینه بهترین امکانات را در اختیار بگیرید. وقتی که صحبت از ماژول های مختلف و امکانات گوشی تلفن همراه شما به میان می آید متوجه میشوند که موبایل شما از جدیدترین امکانات و دسترسی ها برخوردار است.

امکانات گوشی های شیائومی

 ورژن اندروید شما جدیدترین ورژن بوده و با اینکه گوشیتان را چند سال پیش خریده اید از آخرین بروزرسانی ها استفاده می کنید. از شما می پرسند ماجرا چیست و شما با حسی خوب ویژگی های بی‌نقص شیائومی را مثال می‌زنید.

بروزرسانی های دائم و همیشگی

بله شیائومی برای قدیمی ترین گوشی های خود هم به روزرسانی ارائه می کند. حالا بحث بحث شیائومی است و گوشی موبایل شما. همه یکی پس از دیگری موبایلتان را می گیرند و نگاهی می‌اندازند. گوشی خوش دستی به نظر می رسد. این حرف یکی از اعضای خانواده می‌گوید که همیشه به خاطر اینکه گوشی او از یک برند خاص است احساس برتری می‌کرد، اما حالا به عنوان کسی که شکست را پذیرفته دارد به کیفیت تلفن همراه شما  اعتراف می کند.

یا شیائومی یا هیچی!

شیائومی را با سامسونگ و عوض می کنی؟! نه

شیائومی را با ال جی عوض می کنی نه !

شیائومی را با آیفون عوض می کنید نه

شیائومی را با... نه نه من شیائومی را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کنم !

 

چرا که وقتی این گوشی در کنار من است احساس حمایت و امنیت می کنم. چون مطمئنم این کمپانی آخرین به روز رسانی ها را به من ارائه می کند. جدیدترین امکانات را در اختیار من قرار داده اگر احیانا به مشکلی بر بخورم پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن در ایران در اختیار من است و به من سرویس را حل میکند.

 

توجه به کارشناسان حرفه ای در خرید موبایل

این پرسش به ذهن شما هم برسد که اگر بقیه افراد هم مانند شما یک گوشی شیائومی خریده بودند بدون شک تلفن های شان روشن بود و می توانستند از مناظر او در کنار هم بودن عکس بگیرند و خاطرات را ثبت کنند و لذت ببرند اما متأسفانه آنها از برندهای استفاده کردند که چندان چنگی به دل نمی زند.

و این موجب عدم بهره مندی آنها از امکاناتی که این سال ها در حوزه تکنولوژی گوشی‌های تلفن همراه ارائه می‌شود.

 اما ماجرای شما به عنوان کسی که یک گوشی قدرتمند و با کیفیت  شیائومی در اختیار دارید به گونه دیگری است.

شما که فردی با مطالعه هستید قبل از آنکه گوشی تلفن همراه بخرید کمی تحقیق و مطالعه کردید بواسطه اینکه سایتهای معتبر و همچنین فروشگاه‌های حرفه ای محصولات صوتی تصویری را می شناسید از فروشگاه بنگ گود گوشی شیائومی خریده اید.

 

بنگ گود شیائومی یک فروش مسئولانه

آنها اطلاعات کاملی به شما ارائه کرده و با قیمتی مناسب آبه شما گوشی شیائومی فروخته اند.  پس تفاوت شما یعنوان کسی که به توصیه های حرفه ای گوش داده اید با سایرین همین بهره مندی و برخورداری شما از امکانات بیشتر و بهتر و کامل تر است یعنی گوشی شما باید روشن باشد چون شما شیائومی دارید اما دیگران خاموش.

 

منبع : سایت فروشگاهی بنگ گود