ممکن است تا به امروز نام بیت کوین را بارها و بارها شنیده باشید و حتی این کلمه ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی این موضوع بپردازیم، اما پیش از آن قصد داریم یک شمای کلی از آن چه در این مقاله برای شما عزیزان تفکیک شده است را متذکر شویم:

 

1.       دستگاه ماینر بیت کوین چیست؟

2.       بیت کوین چیست

3.       ماینر چیست

4.       خرید دستگاه ماینر

5.       خرید ماینر

6.       ماینر

7.       ماینر کردن بیت کوین

همان طور که در مطالب فوق نیز به آن اشاره نمودیم شما با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات نسبتا کاملی در خصوص موارد فوق به دست آورید، به شرط آن که با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 خرید ماینر

دستگاه ماینر بیت کوین چیست؟

دستگاه ماینر بیت کوین دستگاهی است که به کمک آن می توان به استخراج بیت کوین پرداخت، این دستگاه ها متاسفانه به دلیل تحریم بودن ایران شرایط خرید مستقیم آن ها وجود ندارد و ایجاب می کند تا فرد مورد نظر بتواند از طریق افراد واسطه به آن ها دست یابی پیدا کند. عملا قیمت و کیفیت این دستگاه نیز بسیار بسیار بالاست و راه اندازی آن امری بسیار پردردسر و پر زحمت می باشد.

 

بیت کوین چیست؟

بیت کوین همان طور که می دانید یک ارز دیجتال است که از آن برای معماملات بانکی، خرید طلا و نقره و سکه و... مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش آن نیز به مراتب بالا می باشد، استفاده از بیت کوین امروزه تبدیل یک امر بسیار رایج گردیده است و اکثر افراد چه با سیستم های خانگی و چه با سیستم های غول اسا در پی کسب در آمد از آن هستند اما استخراج بیت به این آسانی ها هم نمی باشد و نیاز به تجهیزات بسیار گران قیمت و قوی ای دارد تا بتوانید بدون کمترین اسیب به دستگاه خود اقدام به استخراج آن نمایید اما بدانید که در جهان تنها 21 میلیون واحد بیت کوین وجود دارد که تا به امروز بیش از 18 میلیون آن برداشت یا استخراج گردیده است.

 

ماینر چیست؟

در واقع بهتر است سوال خود را تصحیح کنیم و بگوییم ماینر کیست؟ ماینر و یا به اصطلاح miner به معنای معدن چی می باشد و در زبان فارسی این کلمه به یک معنای بسیار زیبایی تشبیه شده است، شما تصور کنید که یک کارگر معدن هستید و به ازای فعالیت طاقت فرسا و پرزحمت معدن در نهایت به طلا و یا الماس دست یابی پیدا خواهید کرد، دقیقا بیت کوین و استخراج آن نیز در همین معقوله گنجانده می شود زیرا فردی که اقدام به استخراج بیت کوین می کند با مسیر بسیار سخت و طاقت فرسایی رو به رو است که در نهایت مزد زحمات خود را با دریافت بیت کوین جبران می سازد، پس اینگونه می توان خطاب نمود که ماینر فردی است که با استفاده از سیستم های شخصی و یا سیستم های پرقدرت اقدام به استخراج بیت کوین می کند، توجه داشته باشید که مفهوم دیگری تحت عنوان ماینینگ نیز وجود دارد که به فرایند استخراج بیت کوین گفته می شود.

 خرید ماینر

ماینر Whatsminer M21S

ماینر T3


خرید دستگاه ماینر

برای آن که بتوانید به راحتی و با سرعت بسیار بالایی به استخراج بیت کوین بپردازید نیاز است تا با تهیه و خرید دستگاه ماینر فعالیت خود را آغاز کنید، این دستگاه ها مخصوص استخراج بیت کوین می باشند و با استاندار های روز طراحی شده اند تا شما عزیزان بتوانید بدون ایجاد آسیب دیدگی های بسیار پرخطر به سیستم های خانگی خود از این دستگاه ها استفاده کنید، لازم به ذکر است که دستگاه های ماینر در ابعاد و قیمت های بسیار متفاوت و متنوع ای در بازار موجود می باشند که حتما شما عزیزان باید پس از بررسی های لازم اقدام به تهیه و خرید این موارد کنید تا بتوانید ماینر کردن بیت کوین را به سادگی انجام دهید.

 

جمع بندی

ما دراین مقاله سعی نمودیم به شیوه ای بسیار آسان و ساده به معرفی و بررسی  ماینر کردن بیت کوین ماینر ، خرید ماینر ، دستگاه ماینر ، خرید دستگاه ماینر ، ماینر چیست و.. بپردازیم، امیدواریم این مطالب برای شما عزیزان بسیار بسیار مفید واقع شده باشد، چنانچه شما نیز اطلاعات کاملی از این قبیل موارد دارید لطفا با ما در میان بگذارید.


منبع : سایت بنگ گود