برای داشتن ظاهری صمیمی تر و جذاب در فصل های سرد پیشنهاد ما به شما استفاده از عطر و رنگ های گرم می باشد. این موضوع می تواند از تغییر رنگ موهایتان به رنگ های گرم تر مثل قهوه ای نسکافه ای گرفته تا زدن عطرهایی با نت گرم و ملایم را شامل شود، در هر صورت انتخاب با شماست.

ما در این مقاله قصد داریم سه محصول زمستانی محبوب در سبد خرید مشتریان سایت میس و مستر را که از عطر و رنگی گرم و ملایم برخوردارند به شما معرفی کنیم. این محصولات به ظاهر شما حسی صمیمی و دوستانه می بخشند، پس با ما همراه باشید:

اگر به دنبال یک عطر خوب زمستانی هستید، بهتر است به سراغ رایحه‌های گرم یا تند ، چوبی و تلخ بروید که با آن نه ‌‌تنها به‌ احساس آرامش و اطمینان خاطر می‌رسید بلکه با ماندگاری بالاتر، برای مدت طولانی از بویی مطبوع و با دوام بهره‌مند می شوید. پیشنهاد ما به آقایانی که دلشان عطری مناسب تمام فصول می خواهد ولی تحمل گرمی عطر را ندارند، عطر ادوپرفیوم مردانه ورسای Fama می باشد.

  1. ادوپرفیوم مردانه ورسای Fama

ادوپرفیوم مردانه Fama (فاما به معنای زلال) ، عطری مردانه و محبوب است. این عطر با حال و هوای شرقی و چوبی اش، مناسب هوای معتدل و گرم می باشد، اما به این معنی نیست که نتوان در فصل زمستان از آن استفاده کرد. ماندگاری و پخش بوی خوب در این عطر ، ادای احترامی است به مردان آزادی که خودشان را محدود قوانین نمی کنند! ترکیب این عطر بیانگر روح مردی است که سرنوشت خود را با استقلال انتخاب می کند.
ادوپرفیوم مردانه ورسای مدل Fama حجم 75 میلی لیتر ، با رایحه میوه ای نارنگی و ترنج و همچنین فلفل صورتی آغاز شده، سپس با گریپ فروت ، گل شمعدانی و هل، اطرافیان شما را مجذوب خود می کند و باعث القای حس صمیمیت و اعتماد در دید دیگران نسبت به شما می شود، در نت پایانی این عطر  بوی عنبر و مشک و نعناع عندی به مشام می رسد.

این رایحه برگرفته از عطر معروف و پر فروش Blue De Chanel EDP می باشد. ادوپرفیوم مردانه ورسای بر خلاف کیفیت بالای خود در رده عطر های ارزان قیمت قرار دارد، که همین موضوع از مزایای دیگر آن بوده و باعث محبوبیت آن می شود، چرا؟ چون با اینکه بلو دی شنل EDP بوی خارق العاده و بی همتایی دارد ولی اصلا به صرفه نیست که شما از این عطر قیمتی برای مصرف روزانه خود استفاده کنید، ادوپرفیوم مردانه ورسای فاما جایگزین خوبی برای Blue De chanel EDP به عنوان عطری برای استفاده روزانه است.

این عطر از نوع ادوپرفیوم است و ماندگاری این عطر بین 4 تا 5 ساعت می باشد. در فصل زمستان پخش بوی بالایی دارد و در فصل تابستان ماندگاری آن بیشتر است.

ما برای خانم ها هم پیشنهاد های جذابی برای فصل زمستان داریم. از آنجایی که ما خانم ها توی این فصل باید چندین لباس بافتنی و ضخیم روی هم بپوشیم و با رفتن به فضای بسته همه آنها در بیاوریم، معمولا بوی تعریق ناشی از پوشیدن این همه لباس دغدغه خیلی ها در فصل زمستان می شود. ما می خواهیم به شما محصولی معرفی کنیم که علاوه بر خاصیت ضد تعریق، بوی عطری کلاسیک، گرم و ملایم را برای شما به همراه دارد.

  1. بادی اسپلش زنانه لابورن مدل Lancome

این بادی اسپلش زنانه بوی خود را از عطر پر فروش لانکوم میراکل با رایحه ی ملایم و شیرین گرفته است که برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. بادی اسپلش زنانه لابورن حاوی روغن و مواد رطوبت رسان قوی است که باعث شده اند این محصول بتواند علاوه بر از بین بردن بوی بد بدن و کاهش میزان تعریق، پوست را مرطوب، نرم و شفاف بسازد. همین خاصیت رطوبت رسانی خوب این محصول در فصل زمستان که به علت سرمازدگی پوست خشک می شود و ترک می خورد، به کمک شما می آید. بادی اسپلش زنانه لانکوم لابورن به صورت مایع بر روی بدن اسپری می شود و به دلیل استفاده از مواد اولیه طبیعی و عدم استفاده از گاز در تولید این محصول، هیچ ماده حساسیت زایی ندارد. همین ضد حساسیت بودن این محصول و نداشتن گاز های شیمیایی باعث شده است تا برای انواع پوست مناسب باشد.

با استفاده از بادی اسپلش زنانه لانکوم لابورن بوی بد بدن شما از بین رفته و با رایحۀ دلنشین عطر لانکوم جایگزین می شود و شما احساس آرامش و طراوت می کنید. علاوه بر آن با مصرف این محصول پس از حمام، پوستی نرم، مرطوب و شفاف خواهید داشت. از مزایای دیگر این بادی اسپلش به صرفه بودن آن با توجه به حجم 250 میلی لیتر و قیمت پایین اش می باشد، که آن را به محصولی پر فروش در فصول سرد تبدیل کرده است.

شما می توانید بادی اسپلش زنانه لابورن مدل Lancome حجم 250 میلی لیتر را در فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید.

همانطور در ابتدا اشاره شد، یکی دیگر از مواردی که در گرمی و صمیمیت ظاهر شما تاثیر زیادی می گذارد رنگ آرایش و موی شماست. انواع رنگ‌ مو های قهوه‌ای بسیار برای زمستان مناسب هستند. در گروه رنگ های زمستانی، رنگ‌ های شرابی ، فندقی، بلوطی، زیتونی هم جای می‌گیرند. در ادامه به شما می گوییم در ترکیب رنگ موهایتان از چه شماره رنگ مویی استفاده کنید تا هم ظاهری شیک و مد روز داشته باشید و هم رنگی گرم و مناسب زمستان.

  1. رنگ قهوه ای نسکافه ای روشن

رنگ مو های نسکافه ای از انواع رنگ موهای گرم و هیجان انگیز هستند و این مدل رنگ موها به چهره خانم ها طراوت و شادابی بی نظیری می بخشند. رنگ موهای قهوه ای معمولا برای تمام مجالس و مهمانی‌ها مناسب اند؛ از این رو ترجیح بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه خرید رنگ موی گپ قهوه ای نسکافه ای روشن شماره 5.73 است که رنگ قهوه‌ ای- نسکافه ای زیبایی دارد.

رنگ موهای گپ شفافیت، درخشندگی، پوشانندگی و دوام بی نظیری دارند که کمتردر محصولات مشابه دیگر دیده می‌شوند.

 

اما چرا اینقدر رنگ موی گپ بین خانم ها محبوب است ؟

در ترکیبات این رنگ مو از کمترین مقدار آمونیاک استفاده شده است و بنابراین آسیبی به موهای شما نخواهد رسید. همچنین ویتامین‌های به کار رفته در این محصولات، موها را تقویت کرده و درخشندگی فوق العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشند.

علاوه بر خاصیت تقویت کنندگی، رنگ مو گپ دارای مواد محافظت کننده از اشعه ماوراءبنفش خورشید است. در واقع ویتامین H و لوسیون محافظت کننده موجود در آن باعث ماندگاری هر چه بیشتر رنگ، حفظ رطوبت و کاهش ریزش مو می‌شود.

رنگ موی گپ حاوی روغن بادام و عسل هم هست، که به نوبه خود باعث تقویت بیش از پیش موها و ضخیم شدن تار موهای شما می‌شود. نکته جالب دیگر در مورد این برند این است که رنگ موی گپ به همراه یک جفت دستکش یک بار مصرف و دو بسته کوچک رایگان شامپوی 12 میلی لیتری و نرم کننده 15 میلی لیتری عرضه می‌شود. بهتر است برای تثبیت و تقویت رنگ مو‌های خود از همین شامپو و نرم کننده استفاده کنید.

در ادامه یک فرمول رنگ قهوه ای نسکافه ای مناسب زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم. این فرمول رنگ مو نیاز به دکلره نداشته و از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری می کند:

  • دو سوم تیوپ رنگ موی قهوه ای روشن نسکافه ای گپ شماره 5.73
  • یک سوم تیوپ رنگ موی کاراملی گپ
  • اکسیدان شماره یک
  • نیم سانت واریاسیون نقره ای
  • پایه ۸ دکلره
  • مدت زمان مکث رنگ مو: ۲۰ دقیقه

 

در آخر

در این مقاله سعی کردیم ضمن نقد و بررسی این سه محصول پیشنهادی برای زمستان، برای شما نکاتی که در داشتن استایلی جذاب و زمستانی به شما کمک می کند را هم بازگو کنیم. فراموش نکنید که در هوای سرد بوی عطر و بادی اسپلش سریع تر از بین می رود به همین دلیل در فصول سرد به جای استفاده از عطرهای ملایم باید عطرهایی با رایحه های تند را انتخاب کنید و به سراغ رایحه های شرقی بروید. ادوپرفیوم مردانه ورسای فاما و بادی اسپلش زنانه لابورن لانکوم هم به دلیل داشتن رایحه تند انتخاب مناسبی برای فصل زمستان می باشند.

از آن گذشته برای داشتن چهره ای شاداب تر در زمستان بهتر است، سراغ آرایش های گرم تر و رنگ موهایی کرم تر بروید. در اینکه رنگ موی مشکی برای زمستان انتخابی فوق العاده محسوب می شود تردیدی نیست؛ اما سعی کنید از این رنگ مو استفاده نکنید، چون حذف آن از روی مو کاری بسیار سخت است. بهتر است از رنگ هایی در تناژ قهوه ای و نسکافه ای یا شرابی استفاده کنید. و در آخر دلیل معرفی رنگ موی گپ به عنوان یک محصول پیشنهادی این است که در ترکیبات آن از کمترین مقدار آمونیاک استفاده شده است و بنابراین آسیبی به موهای شما نخواهد رسید، همچنین ماندگاری بیشتری هم نسبت به برند های دیگر دارد. شما می توانید تمامی این محصولات را در کنار محصولات متنوع دیگر در فروشگاه اینترنتی میس و مستر مشاهده و خریداری کنید.