استفاده و خرید لوازم آرایش ممکن است در نگاه اول ساده باشد ولی در واقعیت مانند تیغ دولبه است نیاز به مهارت و آگاهی کافی دارد زیرا ابزاری است که می‌تواند شما را زشت تر یا زیباتر کند. یکی از لوازم آرایش هایی که استفاده از آن نیاز کمتری به مهارت دارد و هر سنی می‌تواند از آن استفاده کند ریمل است. ریمل زیبایی آرایش صورت و مژه ها و چشمان شما را چندین برابر میکند ولی مانند انواع خرید لوازم آرایش باید در خرید ریمل دقت بالایی به خرج داد .

اکثر ما با توجه به زندگی شلوغ اینروزها، برای انجام کارهامون تا جایی که ممکن است از اینترنت استفاده میکنیم ، خرید لوازم آرایش هم یکی از این موارد است. چرا برای خرید اینترنتی ریمل باید دقت داشت ؟ زیرا این نوعی لوازم آرایش است که ارتباط مستقیم با سلامتی چشم و مژه دارد بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است . نیاز به گفتن ندارد که برای خرید ریمل باید به سایت های معتبر که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند ، سر بزنید. حتما اسم فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر به گوش تان خورده است . در این سایت انواع ریمل در مارک های ایرانی و خارجی وجود دارد . ریمل های برند ایرانی مثل مای ، کالیستا ، شون و ... و همچنین ریمل های خارجی مانند گلدن رز ، نت ، فنتستیک ولوم ، رمیلیا برای فروش در سایت قرار داده شده اند ، زیرا این برندها در بین خانم های جوان طرفدار های زیادی دارند . سلامتی چشم و مژه خود را با خرید ریمل میس و مستر در انواع مختلفی مانند فر کننده مژه ، بلند کننده ، حجم دهنده مژه و حتی بلند کننده و حجم دهنده مژه به طور هم زمان تضمین کنید.

لوازم آرایش ثابت هر نوع میکاپ چیست ؟

نوعی از لوازم آرایش هست که بیشتر برای فیکس کردن میکاپ از آن استفاده می‌شود ، می توان از آن برای انجام آرایش روزانه به عنوان بیس آرایش خود استفاده کنید . همچنین برای آرایش های کامل مانند آرایش عروس از آن بر روی کرم پودر می‌توانید استفاده کنید ، ‌به آن پنکک میگویند. نکته مهم خرید پنکک است زیرا حتما باید متناسب با رنگ پوست شما انتخاب شود ، چون پنکیک ها انواع مختلف ، رنگ های مختلف و کاربردهای مختلف دارند که برخی از آنها دارای کاور بالا هستند و برخی کاور های کمتری دارند . 

برای خرید پنکیک باید به نوع پوست خود توجه کنید:

  • خرید پنکیک برای پوست خشک: اگر پوست شما جزء پوست های خشک است در کنار خرید پنکیک باید مرطوب کننده مناسب پوست نیز بخرید زیرا پنکیک دارای ساختار خشکی است و باید حتما قبل از آن از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید .
  • خرید پنکیک برای پوست چرب : اگر شما دارای پوستی چرب هستید باید از پنکیک های مات استفاده کنید تا چربی پوست شما را بر روی آرایش از بین ببرد و عمر آرایش شما را نیز بالا می برد.
  • خرید پنکیک برای پوست پیر : اگر شما بر روی پوست تان دارای چین و چروک و حتی منافذ هستید باید از پنکیک های فینیش استفاده کنید تا منافذ و چروک های موجود بر صورت تان را بپوشاند .

در کنار خرید لوازم آرایش ها خرید رژ گونه را فراموش نکنید. استفاده از رژگونه از مهم ترین بخشهای آرایش شما است زیرا باعث از بین بردن فرورفتگی و برجستگی عیوب صورت شما می شود . در خرید رژگونه باید از نوع و رنگ پوست خود اطمینان حاصل پیدا کنید . رژگونه کرمی مناسب افرادی است که دارای پوست خشک هستند ولی رژگونه خشک برای افرادی است که پوست چرب دارند ولی اگر از مرغوب بودن کیفیت رژگونه ای که خریدید اطمینان دارید ، میتوانید از رژ گونه های خشک برای هر پوستی استفاده کنید .

رژگونه

چه رژگونه ای برای من مناسب است ؟

  • خرید رژگونه برای پوست روشن : اگر شما پوستی روشن دارید حتما باید از رنگ شاداب و پر از نشاط استفاده کنید ،  رنگ هایی مثل مرجانی روشن ، هلویی صورتی ملایم و .. که باعث شفاف شدن پوست شما می شود . ولی باید توجه داشته باشد که از رنگ ها به صورت ملایم استفاده  کنید .
  • خرید رژگونه برای پوست متوسط : خرید رنگ های هلویی و کم رنگ می تواند به زیبایی برجستگی گونه ها شما در صورت داشتن رنگ پوست متوسط اضافه کنید . نکته مهم در خری رژ گونه برای کسانی که رنگ پوست سبزه دارند این است که از رنگ های آلبالویی فاصله بگیرند .
  • خرید رژگونه برای رنگ پوست تیره : گزینه مناسب برای پوست های تیره که تناژ گرمی  می توانند از رنگ های ارغوانی ، قرمز و ... برای خرید رژ گونه استفاده کنید . برای پوست های تیره رنگ هایی که براق هستند که گونه های شما را به زیبایی برجسته و جذاب نشان دهد.